VOTE | 54 fans |

#312 : Fez est amoureux


Titre original: Fez Gets The Girl
Réalisé par: David Trainer
Écrit par: Bryan Moore
Guests: Allison Munn (Caroline) et Paige Scurti Sternin (Maggie)
Date de diffusion: 16 janvier 2001

Eric est nommé "Employé du mois", mais il n'arrive pas à comprendre pourquoi Red n'est pas plus heureux. Donna gagne des tickets pour aller au concert de Led Zeppelin mais Eric ne peut pas y assister. Alors tous les membres de la bande se battent pour y aller avec elle. Fez voit la plus belle fille du monde mais a peur d'aller lui parler.

Popularité


3 - 1 vote

Titre VO
Fez Gets the Girl

Titre VF
Fez est amoureux

Plus de détails

Allée des Forman

Les trois garçons attendent impatiemment qu'Éric règle le son de sa voiture. Lorsqu'il y arrive enfin, la musique éclate dans toute l'allée. Éric, totalement possédé, monte sur le capot et s'éclate. Red les rejoint et les trois autres s'éclipsent sans que leur ami ne s'en rende compte. Red éteint alors la radio et Éric réalise que son père est là. Il lui annonce qu'il a acheté de nouvelles enceintes. Comme d'habitude, son père trouve que c'est une dépense inutile mais il le prie de se dépêcher d'aller se préparer pour aller au travail. Éric s'exécute et Bob appelle Red. Ce dernier décide de remettre la musique. Ainsi, lorsque Bob vient lui parler, il fait mine de ne rien entendre et son voisin finit par partir.

Cuisine des Forman

La famille est attablée. Entre deux annonce sur des réductions, Red dit à son fils qu'il a été élu employé du mois et qu'il va donc gagner 25 cents de plus par heure. Kitty est très fière. Comme à son habitude, Red ne s'étale pas en compliments ce qui déçoit Éric.

Laurie est de retour après avoir passé deux semaines à l'école de beauté. Sa mère est contente de voir qu'elle n'a pas abandonné. Néanmoins, Laurie est stressée car les examens approchent et il est temps qu'elle s'entraîne sur une vraie « tête ». Elle demande à sa mère mais elle refuse et enjoint Éric à le faire. Il préfère se moquer de sa soeur. Kitty demande à son mari mais Red est très mal placé pour le faire vu qu'il n'a pas de cheveux. Comme sa fille veut laisser tomber, Kitty consent à être son modèle. Elle tient cependant à lui souligner combien les cheveux sont importants pour une femme.

Le « Hub »

Éric raconte à ses copains qu'il est employé du mois mais ces derniers s'en fichent complètement. Une jolie jeune fille passe devant leur table, Fez semble être troublé. Il s'agit de Caroline, une nouvelle jeune fille avec qui il est en cours de sport. Il adorerait se marier avec elle. Hyde l'enjoint à aller lui parler. Fez imagine alors qu'il s'exécute et qu'elle tombe littéralement sous son charme, partageant une danse avec lui. Mais, de retour à la réalité, ce dernier panique et s'éclipse dans les toilettes. Éric veut alors reprendre son récit mais les deux autres lui intiment de se taire.

Donna arrive, annonçant avoir une excellente nouvelle. Éric veut commencer avec la sienne, qui n'impressionne personne. Donna révèle alors qu'elle a gagné deux places pour le concert de Led Zeppelin. Malheureusement, Éric ne pourra pas y aller car cela tombe le jour de l'inventaire au boulot. Ne perdant pas le nord, Kelso et Hyde se battent pour savoir qui Donna va emmener avec elle. Éric change finalement d'avis, il va y aller mais il décide deux secondes plus tard d'aller travailler. Les deux autres recommencent et Jackie arrive. Elle est intéressée aussi même si elle ne connaît pas le groupe. Alors, qu'ils se chamaillent, Éric est pris de doute mais change d'avis à nouveau deux secondes plus tard : il ira travailler.

Cuisine des Forman

Kitty a fini avec une coupe afro. Laurie est consciente qu'elle a raté sa mère et qu'elle va se planter à l'examen. Sa mère prétend alors aimer ce qu'elle a fait mais lorsque sa fille veut lui couper les cheveux, elle refuse tout net.

Diner « Smiley »

Éric et Red déjeunent. Le jeune homme n'arrive pas à redescendre sur terre et son père tente de calmer ses esprits. La serveuse arrive avec l'addition. Les deux se jettent en même temps dessus, Éric souhaite inviter son père mais c'est hors de question. Les deux ne veulent pas lâcher.

Le « Hub »

Tandis que les trois autres continuent à se chamailler, Donna discute avec Fez de Caroline. Elle ne comprend pas pourquoi il hésite à aller la voir, il est d'abord si sûr de lui avec les filles. De plus, elle ne voit aucune raison pour laquelle Caroline ne voudrait pas de lui. Fez finit par se laisser convaincre et approche Caroline. Lorsqu'il veut s'asseoir à ses côtés, il manque la chaise et tombe par terre. Humilié, il se réfugie dans les toilettes.

Cuisine des Forman

Red et Éric se disputent toujours à propos de l'addition. Kitty tente de les calmer en leur faisant du pudding mais ils sont tellement pris par leur dispute qu'ils ne remarquent même pas ses cheveux. Éric finit par s'en aller. Red remarque alors les cheveux de sa femme et dit qu'il va falloir faire quelque chose. Comme elle est désespérée, il la prend dans ses bras tout en se mordant les lèvres pour ne pas rire.

Allée des Forman

Après avoir vérifié plusieurs fois qu'elle ne pouvait croiser la route de personne, Kitty sort de chez elle. Manque de chance, elle tombe sur Bob et Midge. Bob se moque de ses cheveux mais Kitty le remet à sa place : il est mal placé pour le faire.

Le « Hub »

Comme Jakcie, Hyde et Kelso continuent de se battre, Donna préfère s'éclipser aux toilettes. Caroline la suit. Elle est également intéressée par Fez, Donna l'encourage alors à aller lui parler mais la jeune fille est également trop timide pour faire le premier pas. Elle s'enferme dans les toilettes et on peut l'entendre se cogner la tête contre la porte en répétant « idiote ».

Cuisine des Forman

Laurie rentre chez elle, elle n'en peut plus et veut arrêter. Une fois de plus, Kitty tente de la remotiver : elle ne doit rien lâcher car elle ne peut que s'améliorer. Laurie finit par positiver, d'autant plus qu'elle commence la manucure la semaine prochaine. Sa mère lui propose de s'exercer sur les patients à l'hôpital qui sont dans le coma.

Salon des Forman

Red s'est assoupi sur son fauteuil. Il se voit au travail, beaucoup plus vieux, en compagnie de son fils qui y est également et a de nouveau obtenu une augmentation, si petite soit elle. Red désespère que son fils ne soit pas allé à l'université et vive toujours chez ses parents à 57 ans !

Red se réveille alors qu'Éric entre dans la pièce. Ils finissent par s'expliquer. Red pense que Éric ne doit pas se contenter de Price Mart, il mérite beaucoup mieux. Néanmoins, il est fier de lui. Éric est content que son père lui dise cela et fait le malin, il admet cependant qu'il ne compte pas y rester toute sa vie. Réconciliés, ils rejoignent la cuisine pour aller se moquer des cheveux de Kitty.

Sous-sol des Forman

Jackie, Hyde et Kelso s'insultent à tour de rôle. Kelso apporte des cookies qu'il a préparé pour Donna et les pose sur la table. D'un coup de botte, Hyde les met par terre. Kelso se jette sur lui et ils se battent. Jackie en profite pour les frapper tous les deux. Donna entre et leur annonce qu'elle a donné les places de concert.

Concert

Fez cherche sa place tandis que Caroline fait de même. Ils sont ravis de se retrouver mais ne prononcent pas un mot de tout le concert. Ils se tiennent simplement la main.

Cuisine des Forman

Laurie fait une manucure à son père mais elle n'est tellement pas douée qu'elle le blesse.

FORMAN DRIVEWAY

Eric is in the Vista Cruiser, hooking up his new speakers


HYDE: Where's the tunes, Forman?


ERIC: Hang on, you guys. Just one more wire here.


FEZ: I learned how to speak English faster than this.


KELSO: Fez, it's not real English when you speak it with a foreign accent. Geez.

Loud rock from the radio. They all move their heads on the tune


ERIC: Aren't these the coolest?


FEZ: I can't hear you.


ERIC: I know. They're the greatest speakers ever! (he jumps on the hood of the car and plays some air-guitar)


RED: Eric! (Eric keeps playing, Fez, Hyde and Kelso run off. Red turns the radio off)


ERIC: Oh. Hey, Dad. Sorry. Didn't see you there.


RED: Well, I guess that's 'cause you were too busy making an ass of yourself.


ERIC: Uh, actually I was trying out my new speakers. What do you think?


RED: New speakers? What was wrong with the old ones? Those were genuine G.M.
Parts.


ERIC: Uh...These are louder.


RED: Well, just keep your monkey music turned down. Go grab your smock. We gotta go to work.


Eric leaves


BOB (shouting):Hey, Red. Is that you?


RED: Oh, cripes (he turn the radio on again)


BOB: Hiya, neighbor.


RED: Can't hear ya, Bob. I'm testin' out Eric's new speakers.


Bob leaves


RED (turns them off): Not bad! (he goes inside)


OPENING CREDITS

FORMAN KITCHEN


The Forman are sitting down to have dinner


RED: Boy, quite a day at Price Mart, Kitty. First, the price of light bulbs dropped two cents then Eric was made employee of the month and to top it off, they added Cheez-Its to the vending machine.


ERIC: Are you serious?


RED: Yep. Tiny little squares with the cheese flavor baked right in 'em.


ERIC: Am I really the Mart employee of the month?


RED: You sure are.


KITTY: Yay!


RED: And they even decided to throw in a extra 25 cents an hour.


ERIC: Oh, yes.


RED: I gotta admit, Eric. I had my doubts, but, uh...Hell, you've hardly
embarrassed me.


ERIC: Thanks, Dad. Oh, this is great. Whoo. Price Mart rocks.


KITTY: Oh, Laurie, tell everyone your good news.


LAURIE: I just finished my first two weeks of cosmetology school.


KITTY: And she didn't flunk out. Isn't that great?


RED: That is great, honey. Nice job.


LAURIE: Thanks, Daddy. Yeah, but the next exam's gonna kill me. We're not
allowed to practice on dummies anymore. And I have to style a real person's hair.


KITTY: Oh, honey, you'll do fine. We're all here to support you.


LAURIE: Great. So, you don't mind being my model?


KITTY: Me? Oh, honey, no, no. I go to the beauty parlor. Okay, well...Well, maybe Eric can help out.


ERIC: Oh, sure. Laurie, first of all, always run with scissors.


KITTY: Boy, I never get tired of your sarcasm.


ERIC: Really? (Red clears his throat) Sorry.


KITTY: Red, would you like to be a hair model?


RED: Kitty, I would like to have hair, period. But I don't, so... no.


LAURIE: Oh, forget it. I don't even know why I picked this stupid career.


ERIC: Maybe it's....because you're stupid?


KITTY: Laurie, no. You quit everything. You are not quitting cosmetology school.


LAURIE: Well, what am I supposed to do?


KITTY: I will be your model. But you just remember: Men have their cars. Women have their hair. It's like a car. It's valuable.


THE HUB


Eric, Hyde, Kelso and Fez are having sodas at the Hub


ERIC: So, not only are they gonna hang my picture in the front of the store... but I also get to represent our entire district in the national Price Mart Olympics.


FEZ: That's nice. Do you think I would choke to death if I swallowed my straw?


KELSO: No, it's got a breathing hole.


ALL: Fez, no!


FEZ: Oh, my God. There she is.


KELSO: Who's that?


FEZ: The new girl, Caroline. She transferred here from Sacred Heart. Or heaven. I'm not sure which. We have gym together. She barely sweats. Someday, I will make her my bride.


HYDE: Yep, no one likes a sweaty bride.


KELSO: Yeah, I hear you.


ERIC: So true.


HYDE: Hey. Why don't you go talk to her, man?


FEZ: Aiiinoooo....


The place goes dark with a spotlight on Caroline standing near the jukebox. Fez
walks up to her and hits the jukebox. The song Oh Caroline starts and Caroline turns around


FEZ: You're the most beautiful woman I have ever seen.


CAROLINE: Thank you. Your cocoa-brown skin makes me hot.


FEZ: I know. I am irresistible. Would you like to dance?


They start to dance. Then the light goes on again, with Fez still sitting down and Caroline still at the jukebox


HYDE: Hey. Why don't you go talk to her, man?


FEZ: Oh, I don't know, Hyde. I can't. I don't understand this. Usually I am...I am suave. I am silky. But this girl makes me...I have to go to the bathroom.


ERIC: Anyway, getting back to Price Mart-


HYDE & KELSO: Shut up!


ERIC: Yeah.


DONNA (running in): Oh, my God. You guys are never gonna believe this.


ERIC: Wait, no. Me first.


DONNA: Okay, go.


ERIC: Okay. I, Eric Forman...your boyfriend...am Price Mart's newest employee of the month.


DONNA: Eric, that's great. Are you done?


ERIC: Well, yeah. Top that, cupcake.


DONNA: Okay. I just won two tickets to the Led Zeppelin concert. I was caller
number seven, and I won, and we're goin' to Zeppelin on Tuesday night.


KELSO: HAHAHA! All right!


HYDE: She said two tickets, not four, ya moron. We're not goin'.


ERIC: Oh, my God, no. Did you say Tuesday night? I can't go Tuesday night. It's inventory night. It's mandatory.


DONNA: Skip it, Eric. You love Zeppelin. Call in sick. Tell them your grandma died. Burn down the store.


ERIC: You're right. You know what? I'm going! (he gets up, then sits down again)
I can't go.


DONNA: Then who am I gonna take?


KELSO: No, Donna-


HYDE: You shut your filthy mouth!


KELSO: Donna, seriously-


HYDE: I'm practically his brother.


KELSO: I've been his friend way longer!


ERIC: Hey, you know what? I am going.


HYDE: Ah, crap.


KELSO: Still friends?


HYDE: Till death.


ERIC (sighs): I can't go.


HYDE & KELSO: I'm in! Shut up! Get killed!


DONNA: Uh- Eric, are you sure you can't come?


ERIC: Yeah, I can't. You know. Everyone has to work. No exceptions. Plus, Red and I? We're both kinda supervising.


DONNA: Mmm.


HYDE: Corporate America claims another victim.


DONNA: Eric, it's okay. I knew you weren't gonna go. You're a really responsible
guy. I love and hate that about you. Well, since, uh- Since Mr. Smock here is being all logical...I guess I'll have to take one of you losers.


JACKIE (coming in): Take a loser where?


DONNA: Zeppelin.


JACKIE: Zeppelin? Oh, my God. That's a band, right?


KELSO: Donna. In the ninth grade, I did an oral report on "Stairway to Heaven," and I got a B-plus. You gotta take me.


HYDE: Donna, in the ninth grade, I wasn't a dork and I didn't write a report on "Stairway to Heaven." And you gotta take me.


JACKIE: God! She doesn't wanna take either one of you, 'cause she's taking me. Donna, M-E, me!


ERIC: Okay, you know what? I'm going (sighs) I can't.


FORMAN KITCHEN


Laurie is doing Kitty's hair. It's really bad


LAURIE: You hate it, don't you?


KITTY: No, no. It's interesting. I mean, just...Just look at all this body. I must- I
bet I'm- I'm like- I'm four inches taller.


LAURIE: I never should've gotten into this. I'm not good at anything.


KITTY: No, no, no. I like it, Laurie.


LAURIE: Really? Thanks, Mom. Now all you need is a cut.


KITTY: No, no. No, no. No. Length- Length is good. Length is good (Laurie takes
the scissors) Drop 'em.


AT SMILEY'S


Eric and Red are having lunch


ERIC: Oh, hey, did you see this? They gave me a Price Mart key chain. It's got a knife and everything. Yeah, I keep it in my pocket. Some of the other guys get jealous.


RED: Look, Eric, I know you're very excited about your raise and everything but I
don't want you to get too caught up in this.


ERIC: Don't worry, Dad. I'm not about to alienate my fellow employees with my award-winning work ethic. I read the signs in the break room. There's no "l" in
teamwork.


WAITRESS: Here's your check, sir, and thank you for eating at Smiley's


Eric want to take the check


RED: Ha, ha, ha. Very funny.


ERIC: You know what, Dad? I got this.


RED: Take your hand off the check.


WAITRESS: I'll come back.


THE HUB


Kelso, Hyde and Jackie are still debating who gets to go to Zeppelin


KELSO: Jackie, why do you wanna go anyway? You hate Led Zeppelin.


JACKIE: I never said I hated them, Michael. For your information I think Led is hot.


DONNA: Fez, is that her?


FEZ: Yes. I wish I could go talk to her, but I get so nervous.


DONNA: Fez, you shouldn't be nervous. You're awesome. What girl wouldn't wanna be with you?


FEZ: Well, there is Jackie, Laurie, this girl from gym, another girl from chemistry... uh, country-western star Tanya Tucker who does not answer her letters....


DONNA: Okay, stop. Whatever happened to suave, silky Fez?


FEZ: You're right. I forgot about him. He's hot.


DONNA: Exactly. So- Go get her, Fez.


FEZ: Caroline? It is Fez. May I sit? (she nods, he tries to sit down but misses the
chair and falls to the floor) Okay, thank you (he leaves) Great idea, Donna.


FORMAN KITCHEN


Eric and Red come in, Kitty is scrubbing the counter


ERIC: Well, excuse me for trying to buy a coworker lunch.


RED: I am not your coworker. You're a high school kid with a part-time job. You're temporary.


KITTY: Uh-oh. You know what ends fights? Pudding. Just give me seven minutes.


RED: Eric, you gotta stop acting like a big shot. You're not the king of the world, you know.


ERIC: I'm employee of the month. I don't have to take this (he leaves)


RED: This is no good, Kitty.


ERIC: What are you gonna do, Red? He's growing up.


RED: No, I mean your hair (she looks like she's about to cry, Red hugs her)


FORMAN PORCH


Kitty tries to sneak out


BOB: Hey there, Harpo. Where's your horn?


KITTY: Bob, are you making fun of my hair?


BOB: No.


THE HUB


Jackie, Kelso and Hyde are sitting opposite of Donna


KELSO: Take me.


HYDE: Take me.


JACKIE: Take me.


DONNA: No.


KELSO: Take me.


HYDE: Take me.


JACKIE: Take me.


DONNA: No! (Donna gets up and goes to the toilet) Hi


CAROLINE: Hi. You're Donna, right?


DONNA: Uh, yeah. Yeah.


CAROLINE: I'm Caroline. I think we have Spanish together.


DONNA: Oh, yeah. Hi.


CAROLINE: Hola! Um, you know that foreign guy you're always hanging out with?


DONNA: Fez?


CAROLINE:


DONNA: Oh, my God. You like Fez? Oh, my God. Come on. I'll introduce you to him.


CAROLINE: Oh, no, no, no. That's okay. I just... wanted to- I gotta go... use the baño (thumping) Stupid, stupid, stupid....


FORMAN KITCHEN


Laurie comes in and throws her beautycase around


KITTY: What's goin' on?


LAURIE: Cosmetology is too hard. I'm quitting.


KITTY: Laurie, don't you think I wanted to quit nursing school a hundred times? The first time I put in a catheter, it broke off.


LAURIE: But what if I don't get any better?


KITTY: Well, you will never know unless you stick with it.


LAURIE: Oh, what do you care?


KITTY: I care because I'm your mother. So, I care.


LAURIE: Well, we do start doing nails next week. That might be fun.


KITTY: And I happen to know a few patients down at the hospital who would love
a manicure.


LAURIE: Thanks, Mom.


KITTY: Uh-huh. Yep. It's- It's- It's just gonna perk 'me right up when they come out of their comas.


FORMAN LIVING ROOM


Red is in his chair, having a dream


ERIC: Hey, Dad. Good news. Just got another raise.


RED: Well, good for you, you dumb bastard.


ERIC: Yeah, I tell ya. If they keep throwin' money at me like this... I might be able to get my own apartment soon.


RED: For God's sakes, you're 57 years old.


ERIC: Ah.


RED: Eric, why didn't you listen to me? If you'd gone to college, you could've really been something.


ERIC: Been something? Whoa. You're talkin' to the interim assistant weekend manager of house wares here, okay? Yeah. Show some respect.


RED: Well aren't you just the president of Turd Town?


Red wakes up


ERIC: Dad. I've been thinkin' about why you went so crazy and yelled at me... and I've come to the conclusion that....you're crazy and you like to yell at me.


RED: There's somethin' you gotta know. You're-Well-You're an idiot.


ERIC: Oh, great. A pep talk.


RED: Look, sit down. When I was your age, I thought I had it all too. Great job at the plant, nice steady paycheck...Just enough to, you know, string me along for 30 years or so. And for what? So they could toss me out on my ass when things got tough.


ERIC: Dad, I'm not gonna wind up w...


RED: Look, don't get me wrong. I admire your work ethic. But you deserve better than Price Mart. You're a smart guy. And I'm, uh- I'm proud of you.


ERIC: Whoa. Really? You-You think I'm smart? You're proud of me?


RED: Oh, geez. What, you gonna ruin this now by talking?


ERIC: Listen, Dad. If I'm still workin' at Price Mart when I'm your- older... please
kill me.


RED: You don't have to ask twice, Son.


ERIC: Oh, that's...That's my dad.


RED: Come on. Let's go make fun of your mom's hair.


FORMAN BASEMENT


Jackie, Hyde and Kelso are still battling about the tickets


JACKIE: Jerk.


HYDE: Wench.


KELSO: Tool.


HYDE: Dill-hole.


JACKIE: Moron.


KELSO: Moron.


JACKIE: I already said moron.


KELSO: Moron. Don't touch. Those are for Donna.


HYDE: Kelso, Donna doesn't want a bunch of dirty cookies.


KELSO: They're not dirty.


HYDE (kicks them off the table): They are now.


KELSO: Hyde, you're dead.


They start to fight


Donna comes in


JACKIE: Donna, where have you been? The concert starts in an hour. I'm ready to go. Let's go.


DONNA: The concert? Oh, right. The concert. Well, you guys were so busy fighting
over the tickets, I forgot to tell you. I gave them away.


KELSO: What?


HYDE: No!


JACKIE: To who?


The is looking for his seat, and so is Caroline. Then they see each other, smile, and sit down. They hold hands, without saying a word


END CREDITS

FORMAN KITCHEN


Laurie is doing Red's nails. Red is reading his paper


LAURIE: See? Your cuticles look better already. Proper nail care is one of the easiest things to overlook.


RED (mumbles): Real good.


LAURIE: Oh, gosh, Daddy. I didn't know you were a bleeder.


RED: I'm not.


LAURIE: Um, could you apply some pressure to this while I go get some paper towels?


THE END

Kikavu ?

Au total, 6 membres ont visionné cet épisode !

fairgirl 
15.10.2016 vers 20h

RonanBart 
05.10.2016 vers 15h

breched 
Date inconnue

Olyne 
Date inconnue

RedCherry 
Date inconnue

Steed91 
Date inconnue

Derniers commentaires

Avant de poster un commentaire, clique ici pour t'identifier.

Sois le premier à poster un commentaire sur cet épisode !

Contributeurs

Merci au rédacteur qui a contribué à la rédaction de cette fiche épisode

Activité récente
Actualités
Sorties de Topher

Sorties de Topher
Topher Grace a assisté au gala anniversaire de "Art of Elysium" le 7 janvier puis le lendemain, il...

"Happy New Year"
Ce soir à 20h55 sur HD1, vous pourrez retrouver Ashton Kutcher dans le film "Happy New Year". Il...

Carnet Rose

Carnet Rose
Mila Kunis et Ashton Kutcher sont parents pour la seconde fois. En effet, le petit Dimitri a pointé...

"Sexe entre amis"
Ce soir à 23h00 sur TF1, vous pourrez retrouver Mila Kunis dans le film "Sexe entre amis". Elle...

Sortie AS : Katey Sagal

Sortie AS : Katey Sagal
Le 14 Novembre 2016, Katey Sagal a assisté au The Open Road with Men's Fitness host the premiere of...

Newsletter

Les nouveautés des séries et de notre site une fois par mois dans ta boîte mail ?

Inscris-toi maintenant

Sondage
Partenaires premium
HypnoChat

leptitange (20:15)

I'm here !!!!
bonsoir Profilage

Profilage (20:15)

Bonsoir, tu vas bien?

leptitange (20:16)

je vais très bien et toi ?

Profilage (20:16)

Aussi aussi

leptitange (20:18)

Tu as passé une bonne journée ?

Profilage (20:18)

Oh ça peut aller et toi?

leptitange (20:19)

oui tres bien, j'ai passée la journée avec mon frangin après les cours

Profilage (20:20)

Tu as quoi comme cours?

leptitange (20:21)

un cours d'histoire des institutions, je suis en première année de Droit

Profilage (20:21)

Oh pas tout simple apparement

leptitange (20:26)

oui c'est une discipline qui demande beaucoup de travail à la laison surtout

leptitange (20:26)

*maison

Profilage (20:29)

Un beau futur en tout-cas

leptitange (20:31)

oui, je serai une grande avocate, qui sais ça se trouve même je te defenderai pendant un procès

Profilage (20:38)

Je vais éviter ça désolé ^^

leptitange (20:46)

mdr pas de soucis tant mieux pour toi si tu n'est pas impliqué dans un litige

Profilage (20:47)

En effet

leptitange (20:50)

tu regarde quoi comme series sinon ?

Profilage (20:50)

Esprits Criminels *_* & toi?

leptitange (20:51)

supernatural, les séries de DC et the walking dead

Profilage (20:51)

Supernatural me tenterait bien un jour

leptitange (20:54)

elle est super cette serie, faut que tu la vois

Profilage (20:55)

Y a pas mal d'épisodes

leptitange (20:57)

oui 12 saisons, mais bon quand on veux on peut y arriver, mon amie la commencé ya deux mois et en est déjà à la saison 4

Profilage (20:59)

J'avance vite quand j'aime bien

leptitange (20:59)

Si tu as le temps et que la série te plaise tu peut le faire très rapidement

Profilage (21:07)

Je vais la rajouter sur ma liste

leptitange (21:13)

tu as beaucoup de séries à ta liste de série à regarder ?

Profilage (21:14)

En fait, j'ai commencé il y a quelques mois beaucoup de séries, et j'essaye de terminer maintenant toutes celles que j'ai commencée afin d'avancer un peu et j'en ai quelques-unes sur le côté en plus pour lesquelles j'attends d'avoir un peu de temps

leptitange (21:48)


Je commençais une nouvelle série et la plus d'accès internet

Chaudon (21:13)

Le calendrier de janvier est disponible sur le quartier "Elementary". Venez le découvrir et commentez !

Chaudon (21:13)

Profitez également pour découvrir le nouveau design du quartier "Elementary". Vous l'aimez ? Vous ne l'aimez pas ? Postez vos avis sur le quartier. Soyez nombreux.

DGreyMan (22:06)

Nouveaux calendriers dans "Angel" et "Game of Thrones". N'hésitez pas à venir commenter ^^

Spyfafa (10:44)

Tout nouveau sondage sur le quartier 24 heures chrono ! (Et bientôt le retour de la newsletter alors… inscrivez-vous ! )

SeySey (16:28)

Hello à vous Sassenachs ^^ Nouveau calendrier sur le quartier Outlander mais aussi sur Under The Dome, avec un nouveau sondage

sabby (20:19)

L'HypnoPlume fait sa pub sur Youtube Bon visionnage

SeySey (20:21)

Nouvelle PDLQ sur le quartier Outlander! Jamie & Claire attendent vos votes ^^

emeline53 (20:52)

The Fosters lance ses animations pour la Saint Valentin !! Venez faire un tour

Spyfafa (11:56)

Nouveaux designs sur les quartiers Dexter et 24h chrono (ainsi que le retour de la NL, abonnez-vous !). N'hésitez pas à les commenter !

mnoandco (12:47)

Coucou, petit rappel pour le concours carte de vœux sur le quartier Ma Sorcière Bien Aimée, quelques participations supplémentaires seraient géniales! Vous pouvez poster vos créations jusqu'au 20 janvier ce qui vous laisse encore plusieurs jour participer.

Sonmi451 (09:47)

Passez dans préférence pour voter aux différents thèmes, merci.

Spyfafa (16:31)

À chaque jour, son design. Nouveau design sur Grey's Anatomy, Dexter et 24 !

serieserie (16:47)

Une petite semaine avant l'HypnoGame Grey's Anatomy!! N'oubliez pas de vous inscrire avant la date limite!!

sabby (18:50)

Les trailers de vos séries préférées et des nouveautés qui seront diffusés en janvier, sont arrivés sur la chaine youtube de la citadelle. Bon visionnage

Xanaphia (19:20)

Venez donc commenter les calendriers de janviers de The Blacklist, Musketeers, Merlin, essayer de deviner qui se cache dernière l'hypnolisté (Blacklist) et voter pour le sondage de The Blacklist Merci et bonne soirée !

elyxir (17:31)

Bonjour ! Rendez-vous sur le quartier The Glades où je vous attends avec impatience pour le Focus Sur Beaucoup de choses sont à faire sur le quartier !

serieserie (18:10)

Nouvelle animation sur Lucifer! Serrez vous plutôt ou plutôt ??

carina123 (18:46)

Nouveaux calendrier et sondage sur le quartier, venez nombreux !

Titepau04 (18:54)

Carina, sur quel quartier???

Phoebus (20:38)

Bonsoir, Nouveau sondage sur les quartier de Homeland (sondage ne spoilant rien de la série donc ouvert pour tous) et de Sense8. Nous vous attendons nombreux

kystis (07:02)

Bonjour, nouveau sondage sur Dawson, tout le monde peut y participer !!

serieserie (10:22)

Venez participer à la nouvelle animation de Lucifer: pas besoin de connaître la série mais fou rire garanti

Titepau04 (10:50)

Si vous voulez passer des soirées de folies, venez vous inscrire aux hypnogames !!! Grey's Anatomy et NCIS Los Angeles!!!

carina123 (14:51)

Calendriers et Sondages sur les quartiers Jéricho et Lie to Me, venez nombreux !!

sabby (19:11)

Lucifer et Gotham sont de retour ce soir ! Leur vidéo promo ont été ajouté à la chaine youtube de la citadelle Bon visionnage !

Margauxd (21:14)

Bonjour à tous !
Quiz sur la première saison de Blindspot sur le quartier.
Venez sauvez la terre sur The Last Ship d'un virus mortel.
Les premiers Awards de New York Unité Spéciale sont sur le quartier.
N'hésitez pas à participer ou à voter

emeline53 (21:41)

Pas encore de participant pour les différentes animations de la St Valentin sur The Fosters ! Des intéressés ?

Sonmi451 (10:03)

Merci de voter les thèmes dans préférence histoire qu'on avance un peu. ^^

natas (18:44)

Bonjour à tous, Sur Grimm nouveau sondage sur les premiers épisode de la saison 6 ! (avec spoilers) venez voter et commenter si vous avez vu les épisodes !!

leila36 (21:00)

Venez voter dans les préférences svp !

Rejoins-nous !

Ou utilise nos Apps :

Disponible sur Google Play