VOTE | 54 fans |

#226 : La face cachée de Donna


Titre original: Moon over point place (1)
Réalisé par: David Trainer
Écrit par: Jackie Filgo et Jeff Filgo
Guests: Tommy Chon (Leo), Paul Connor (Timmy) et Thomas Downey
Date de diffusion: 22 mai 2000

Eric est bouleversé de voir que les fesses de Donna apparaissent dans le livre de l'année de l'école. Et Fez est bouleversé lui, de voir qu'il n'apparait pas du tout dans le livre de l'école.
Jackie décide de prouver à Hyde qu'elle n'est pas celle qu'il croit.

Plus de détails

Sous-sol des Forman

Toute la bande est là. Jackie arrive, elle leur annonce que l'album du lycée va sortir et qu'elle a réussi à l'avoir en exclusivité. Elle a hâte de leur montrer toutes les photos où on la voit car elle est certainement plus mignonne que l'an dernier. Éric se moque d'elle et dit que ce sera le cas. Kelso la complimente mais elle l'envoie bouler. Elle se rapproche de Hyde et lui montre les photos. Fez voudrait bien voir la sienne, Jackie lui dit qu'il n'y en a pas et le jeune homme est très peiné. Hyde regarde les photos et remarque que quelqu'un montre ses fesses dans le fond. Éric est certain que c'est un postérieur de fille mais il ne voit pas bien. Kelso sort nonchalamment une loupe de sa poche. C'est alors qu'Éric change de couleur : les fesses sont celles de Donna ! Les trois autres garçons s'empressent de jeter un œil pour vérifier.

Plus tard, Éric semble choqué et Donna essaie de dédramatiser la situation. Jackie est vexée que sa photo soit gâchée par cela et Fez rumine, il accuse le lycée d'être raciste. Kelso lui remonte le moral et lui propose de nouveau de regarder la photo de Donna. Éric en a plus qu'assez et prend l'album. Il voudrait que Donna lui explique comment elle a bien pu avoir cette idée, ça ne se fait pas. Hyde lui rétorque qu'il ne le ferait pas car il n'a rien à montrer.

Perron des Forman

Jackie parle de Kelso et le compare à Hyde. Donna se rend compte que son amie en est éprise et se demande bien pourquoi car elle est censée le détester. Jackie lui explique alors que les sentiments peuvent changer. D'ailleurs, elle ne l'aimait pas non plus au départ. Donna lui dit qu'elle ne lui en veut car elle non plus. Elles finissent par s'insulter et Jackie lui fait remarquer combien elles ont changé et elles sont amies maintenant. Puis elle court rejoindre Hyde.

Allée des Forman

Red et Kitty rentrent après avoir fait les courses. Bob et Midge viennent les voir, habillés en jogging car ils viennent de faire du sport. Ils sont venus pour annuler la soirée « jeu de cartes ». Red fait semblant d'être peiné puis s'en va. Bob fait de même. Kitty demande alors ce qui ne va pas. Midge explique que Bob est gêné depuis que Donna et Éric se connaissent bibliquement et essaient de faire des jeux de mots pour faire passer le message. Kitty finit par comprendre mais les prend vraiment pour des fous.

Magasin photos

Jackie parle de Hyde à Léo et de sa passion pour lui. Le jeune homme arrive et lorsqu'il demande ce qu'elle fait là, Léo répond qu'elle le drague. Jackie s'en défend mais elle s'engage bien vite dans une discussion stérile avec lui. Hyde quitte la pièce et Jackie s'empresse de le rejoindre. Léo ne comprend toujours pas ce qu'elle voulait.

Sous-sol des Forman

« Cercle ». Hyde se plaint du comportement de Jackie qui n'arrête pas de le coller. La jeune fille est là, morte de rire et lui répond que c'est simplement ce que font les meilleurs amis ensemble. Donna est là, morte de rire également et révèle qu'elle adore montrer ses fesses et les secouer. Laurie est la suivante, elle lui dit qu'elle ne devrait pas avoir honte mais se méfier tout de même car elle sera bien vite traitée de briseuse de couples...comme elle. Hyde est ravie que les filles veuillent montrer les fesses mais il déconseille à Jackie de le faire. Cette dernière insulte Laurie. Donna se met à secouer ses fesses. Laurie et Hyde l'encouragent.

Cuisine des Forman

Kitty est contrariée que les Pinciotti aient annulés mais pas Red, qui s'en réjouit bien évidemment. Kitty voudrait qu'ils aient un explication mais pas son mari, qui voit leur éloignement une occasion de s'en débarrasser. Mais sa femme lui rappelle qu'ils n'ont pas d'amis et qu'elle en a marre de passer ses soirées à le regarder lire son journal.

The Hub

Donna rejoint Éric. Il est moins stressé car l'album est sorti et personne n'a remarqué ses fesses. Mais Timmy arrive, monte sur une table et dit à tout le monde qu'on voit les fesses de Donna dans l'album. Éric est consterné.

Cuisine des Forman

Les Pinciotti sont venus et un long silence s'installe. Kitty essaie de briser la glace et dit carrément qu'ils ne se parlent plus depuis que Donna et Éric font l'amour. Midge veut aussi en parler, mais les hommes sont totalement contre. Ils finissent par jouer aux cartes.

The Hub

Fez et Kelso vont jouer au baby-foot contre Léo et un autre jeune homme. Fez les insulte de « blanc » et les avertit qu'ils doivent se préparer à perdre. Léo veut plutôt qu'il se dépêche de placer son argent en jeu au lieu de dire des bêtises. Kelso creuse dans ses réserves.... qu'il a obtenue grâce à du baby-sitting. La partie commence et Léo marque d'un coup, se rappelant soudainement qu'il est très bon à ce jeu.

Jackie se précipite vers Hyde et lui propose de sortir touts les deux et d'aller faire un tour au « Roller Disco ». Hyde, qui lui tranquillement un magazine, finit par lui dire en face qu'ils n'ont rien à faire ensemble car ils n'ont rien en commun. Jackie est vexée et s'en va, après lui avoir assuré qu'il ne la connaît pas. Mais pour Hyde, c'est assez de savoir qu'elle aime les licornes.

Allée des Forman

Éric joue tranquillement au basket lorsque Donna vient lui parler. Elle voudrait qu'ils aient une explication. Elle trouve qu'il a une réaction totalement disproportionné. Éric lui avoue qu'il craint la réaction des autres garçons du lycée, qui vont ensuite venir la draguer et cela lui plaira. Donna lui assure que rien de cela n'arrivera et qu'elle est assez grande pour faire la part des choses. Ils font la paix. Puis Donna se moque de lui et déclare qu'il est coincé. Éric s'en défend.

Cuisine des Forman

Les parents ont également fait la paix et les Pinciotti s'apprêtent à partir. Bob a compris qu'au moins, sa fille est en couple avec quelqu'un qui n'est pas un dégénéré. Mais il fait glisser la porte fenêtre et les quatre adultes voient alors Éric baisser son pantalon, montrer ses fesses et les secouer. Kitty appelle son fils, qui s'arrête net. Donna est tellement hilare qu'elle s'écroule littéralement par terre. Red se doute qu'après ça, Bob va vouloir annuler leur prochaine partie de cartes.

The Hub

C'est l'heure de la balle de match. C'est alors que Timmy s'approche de Fez pour qu'il lui signe sa photo. Le jeune homme est tellement content d'être dans l'album qu'il déclare forfait mais Kelso veut qu'il continue à jouer car il y a de l'argent en jeu. Léo tire alors la balle et Fez ne l'arrête pas, trop occupé à admirer sa photo. Kelso est furieux et tape son ami car il lui doit de l'argent.

Extérieur du Hub

Jackie a attendu Hyde, elle lui montre qu'elle a réussi à se procurer de l'herbe. Hyde est étonné et se demande où cela va la mener, elle veut désormais être une rebelle. La jeune fille lui avoue qu'elle a fait tout ça pour lui car il lui plaît énormément. Hyde est furieux et les deux jeunes gens se disputent, le sac d'herbe atterrissant sur le capot d'une voiture. Un officier de police passe par là et leur demande si tout va bien. A cause de Jackie, il repère l'herbe et s'apprête à l'arrêter lorsque Hyde se dénonce à sa place. Jackie lui hurle alors qu'elle l'aime et qu'elle l'attendra.

Cuisine des Forman

Laurie assiste au sermon que se prend Éric par ses parents. Mais Red est plutôt hilare et se moque de son fils, Laurie fait de même. Le téléphone sonne. C'est Hyde, qui appelle du poste de police. Red lui raconte toute l'histoire puis perd son sourire lorsque Hyde lui raconte la sienne.

Sous-sol des Forman

Tout le monde est choqué de ce qui arrive à Hyde. Jackie avoue qu'il a fait ça pour elle puis elle révèle ses sentiments. La bande est interdite. Elle essaie d'expliquer qu'ils vont s'aimer malgré tout ce qu'il se passe et qu'ils seront heureux pour toujours. Les autres n'y comprennent rien.

En guise de fermeture, nous avons le droit à un petit défilé de popotins en train de se trémousser.

FORMAN BASEMENT

Everyone is in the basement. Jackie comes in

JACKIE: Okay you guys. I just got an advanced copy of the yearbook. And you’ll all be happy to know that 1977 is my cutest year ever! (she holds the yearbook)


ERIC: Jackie that is so weird. Because I was just telling the gang how there is no way that you can be cuter then last year.


JACKIE: You were?!


ERIC: Yes.


KELSO: I for one, totally believe that you are cuter this year.


JACKIE: Yeah, since I dumped you.


DONNA: Nice burn!


KELSO: Donna, we’ve talked about that!


JACKIE: Hey Steven, want to pop some popcorn and look at all the yearbook pictures of me?


HYDE: No, I figure I do plenty of that when I die and go to hell.


JACKIE (laughing): God, you’re such a card!


FEZ: This is so exciting. My first American yearbook! (he goes to sit next to Jackie) Show us some pictures of Fez!


JACKIE: Sorry Fez, there aren’t any.


FEZ: What the hell? So, they don’t let foreigners in your yearbook.


JACKIE: Uhuhhh…(Steven is holding the yearbook) Here’s me cheering at the
pep-rally last fall.


HYDE: Oh my God, someone in the crowd is mooning! (they all rush up to take a look) You’re all cheering away and the whole time you’re getting mooned. Yeeeaahh!


ERIC: Oh my God. That’s a girl-butt! Hee-hee! There is girl-butt in the yearbook! Oh man, I can’t tell who it is. I wish we had a magnifying glass.


KELSO: Oh, here you go (he pulls a magnifying glass from his pants)(they all look at him) I was just playing with some bugs..


JACKIE: God, I can’t believe it. Someone’s nasty butt is in my picture.


ERIC (holding the magnifying glass): Oh my God! That’s not girl-butt… THAT’S DONNA BUTT!


Donna nods yes, smiling and proud. They all look at Donna’s butt, then look at the yearbook again.
 

OPENING CREDITS


FORMAN BASEMENT

They are all still looking at the picture. Eric gets up

DONNA: Eric? Are you okay, cause you look weird.


KELSO: Yeah could it be because of your girlfriend’s naked butt? (he holds the
yearbook and takes a closer look)


DONNA: Kelso, you’re not helping.


KELSO: I’m not trying to help!


DONNA: Eric, it’s no big deal.


JACKIE: It is too Donna! Your nasty butt ruined my picture.


DONNA: Hey, maybe your nasty face ruined my butt-picture!


FEZ: I know why I am not in the yearbook. It’s because Whitey is keeping me down.


KELSO: Hey Fez, just look at Donna’s naked butt some more.


FEZ: Yes that’s nice, thank you.


ERIC (getting up): Okay (taking the yearbook from Kelso) Okay. Donna, take me through the chain of events. Now, you’re at the pep-rally, oh and at this point your pants are on…


DONNA: Right. And then they weren’t.


ERIC: Donna mooning isn’t something you just do.


HYDE: No, it’s not something YOU’d just do, because it’s impossible to moon when you have no ass.


PINCIOTTI PORCH

Donna and Jackie are talking


JACKIE: Michael is such a boy. He doesn’t even know who he is. You know who knows who he is? Steven Hyde.


DONNA: Oh no, now you like Hyde?


JACKIE: No I don’t like him, I just think he’s like the sweetest coolest guy I’ve ever met.


DONNA: Jackie, I thought you hated him?


JACKIE: Feelings change Donna! Like remember when we first met and I hated you?


DONNA: What?!


JACKIE: Yeah, I thought you were like this big goon. Didn’t we have this talk?


DONNA: No?!


JACKIE: I’m so sorry! (she laughs)


DONNA: That’s okay, I mean I hated you too.


JACKIE: Yeah that’s cause you’re a big goon!


DONNA: Bitch!


JACKIE: Goon!


DONNA: Bitch!


JACKIE: Goon! See, see we’re closer then ever! I gotta go find Steven (she leaves. Donna looks puzzled)


FORMAN DRIVEWAY

Red and Kitty are unloading groceries. Bob and Midge walk up to them, dressed in similar jogging suits


KITTY: Oh haha! Hello strangers! Look Red, it’s the Pinciotti’s.


RED: Yeah. And they’re dressed the same.


MIDGE: We were jogging.


RED: So you had to dress the same?


KITTY: Well uhm I hope we’re still on for cards tomorrow night?


BOB: Oh about that, we can’t…


RED (interrupting him): Hey, no excuses necessary. Gosh, darn the luck. That just makes me so sad. I gotta go inside (he leaves).


BOB: Well me too! (he leaves)


KITTY: Midge, is something bothering Bob?

MIDGE: Oh, he is uncomfortable around you and Red now that Donna and Eric “know” each other. If you “know” what I mean (Kitty stares blankly) You see I’m using the word ‘know’ in a different way here.


KITTY: Uhuh.


MIDGE: It’s a pun!


KITTY: It’s not a…Okay Midge, good pun! Bye bye now! (Midge leaves) Oh they are nuts!


THE PHOTO HUT

Leo is looking at some photos, Jackie is talking to him


JACKIE: Yeah, there’s a lot of things about Steven that I used to not like. But now, I really like. Like…well I thought his pork chop sideburns were a sign that he was poor and dirty and living in a shack. But then…but then I realized that Elvis had sideburns and he lived in Graceland. Well that was an eye-opener (the door opens) There he is! Hi Steven!


HYDE: What is she doing here?


LEO: I think she is hitting on me man. But I ain’t interested. Tell her I ain’t interested and make her go away.


JACKIE: Hitting on you?! I’m not hitting on you, you relic!


LEO: Hey name calling is no way to win someone’s heart.


JACKIE: What are you talking about?


LEO: What are you talking about?


JACKIE: What are you talking about?


LEO: What are you talking about?


JACKIE: What are you talking about? (Hyde leaves)


LEO: What are you talking about?


JACKIEL: GREAT! Now he got away! Steven! (she goes after him)


LEO: What was she talking about?!


FORMAN BASEMENT – THE CIRCLE

Hyde, Jackie, Donna and Laurie are in the circle


HYDE: Man, I’ve got no idea about what’s gotten into Jackie. (imitating Jackie) Steven let's hang out. Steven let's go to the mall (stops) My life’s a living hell, you know.


JACKIE (laughing hard): STEVEN! You’re hilarious! You know, Steven and I tease each other. That’s what best friends do!


DONNA: You know what, I love showing my butt! I don’t care what Eric says! I like to show it and I like to shake it!


LAURIE: Donna, I can totally respect that. Just be careful though or they’ll call you a home wrecker. I can count the number of homes I’ve wrecked on one hand.

HYDE: Don’t worry ladies, cause no-one is going to label you here. If you guys want to take off some clothes and shake some stuff, feel free hehehe (he looks
at Jackie) Not you.


JACKIE: I wouldn’t call you a home wrecker Laurie. No, I’d call you a slut. And a home wrecker.


DONNA (with her butt to the camera): Shake shake shake, shake shake shake! Shake your booty!


LAURIE: Whoo rock it girl (she shakes her boobs)


HYDE: Yeahhh that’s good stuff!


FORMAN KITCHEN

Kitty is scrubbing the counter. Red comes in


RED: Heeeyyy. Let’s see a smile! After all, no card game with the Looney-tunes tonight!


KITTY: Red, they are the only friends we’ve got. I am having them over tonight so we can clear the air.


RED: No. Noooo no, I don’t wanna clear the air.


KITTY: Red I am clearing the air!


RED: Kitty, this is our chance to grow apart! How can you throw that away?! HOW?


KITTY: Because six nights a week I have to stare at your sour puss and even God got to rest one day a week (she laughs and leaves).


THE HUB

Eric is sitting by himself, drinking a soda. Donna comes in


DONNA: Hey.


ERIC: Hey. So, the yearbooks are out and no-one’s noticed your fleshy
indiscretion. So I guess I’m cool with it.


DONNA: What a relief. I tossed and turned all night (she laughs)


ERIC: Well, relax Donna, relax. Because I mean it’s a tiny picture, it’s all out of focus. I think it’s safe to say this little episode is behind us now.

A guy comes in, stand on a chair and holds a yearbook up in the air and points at Donna


GUY: Hey everybody! Donna is showing her ass!! Donna is showing her ass!! Donna is showing her ass!! Donna is showing her ass!! Donna is showing her ass!! Donna is showing her ass!! Yeaaah!!


FORMAN KITCHEN

Red, Kitty, Midge and Bob are having coffee


KITTY: Okay, uhm, we’ve been friends and neighbors for a long time and I think
there’s something we need to talk about. Don’t you Bob?


BOB: Nope.

RED: Kitty, don’t push him. He might just…get up and leave. I’d respect you if you’d got up and left…


KITTY: Eric and Donna are having sex.


BOB: What the hell?!


RED: Kitty?! I didn’t now that clearing the air meant we were gonna have a sex-talk with the neighbors!


MIDGE: I did! And I thought it was gonna be fun! And it is fun!


KITTY: I think what Midge means is, is its good to clear the air. Secrets cause cancer.


BOB: Fine. Bring it on. Just so long as I don’t have to talk about this.


RED: I gotta say, I’m with Bob on this.


BOB: Right, so let’s all just not talk.


RED: Okay. Deal.


BOB: Okay, deal buddy (he wants to shake Red’s hand)


RED: No Bob. DEAL (he hands him a pack of cards)


THE HUB

Fez, Kelso, Leo and a guy are playing fuss ball.


FEZ: You lose again cracker! Why don’t you go home and cry to your big white momma?


LEO: Well first of all dude, I think I’m Chinese. And second of all, let me see you put your money where your mouth is (he puts money on the table)


KELSO: I don’t know…twenty bucks…I’m gonna have to dip into my babysitting money (they look at him) I mean my drag racing money!


FEZ: Time to lose little white girls!


LEO: SCORE! Yeah I just remembered man, I’m really good at this game.

Jackie comes in


JACKIE: Ohhh Steven! I’m SO glad you’re here.


HYDE (reading): Jackie, please. I’m right in the middle of Smokey and the Band-Aid okay?


JACKIE: Okay fine but… I signed us up for roller-disco lessons at Skateworld tonight. Class starts in half an hour so we better hustle (Hyde stares at her) You get it? Hustle?


HYDE: Okay, let me explain something to you. On Friday nights, I don’t roller-disco. I go out looking for roller-discoers to punch in the head.


JACKIE: Okay fine, we won’t roller disco. We’ll do anything you want.


HYDE: No we won’t. Look man, you and I, don’t have anything in common. You’re like, a square you know. A cheerleader. So just roller-disco on out of here okay?


JACKIE: Fine. Fine I guess I’m not cool enough to hang out with you anymore.


HYDE: Now you’re getting it.


JACKIE: You know what Steven, you think you know me, but you don’t. You don’t know me at all (she leaves)


HYDE: I know you like unicorns, soooo bye bye.


FORMAN DRIVEWAY

Eric is shooting hoops, Donna joins him


ERIC: Oh my God, call Walter Cronkite, my girlfriend has her pants on.


DONNA: Okay, you're behaving like the biggest baby. What is your problem?


ERIC: What's my...my problem is, it's your...butt. It's OUR butt, it's my butt.


DONNA: Eric, it's my butt. And when I showed it, it was funny. And you should be glad you have a girlfriend who is cool enough to moon.


ERIC: Well, yeah okay, I mean you're right. But you know what, once the jocks and the guys with the Firebirds see it, you know, they're just gonna totally want you.


DONNA: Oh no, with my weak little girlie mind I'll go too. You're such a bone-head.


ERIC: Yeah I know. Okay. It's great. But you know, in the future, would it kill you just to have a smidgen of modesty? (Donna laughs) What? What is so funny?


DONNA: You're a prude!


ERIC: I am not!


DONNA: Yes! You're uptight like a little pilgrim.


ERIC: Oh yeah?!


DONNA: Yeah!


ERIC: Oh yeah?!


DONNA: Yeah!


FORMAN KITCHEN

Midge and Bob are saying goodbye to Kitty and Red


BOB: In the end, I'm glad my Donna's with your Eric. At least I know Eric is not a degenerate (he turns around and opens the kitchen door)


ERIC (mooning): Who is the prude now?! My ass is swinging baby! Whooohooo!!


KITTY (from the door): ERIC?!


ERIC (bending down and looking through his legs to the kitchen door): Hi Mom!

Donna falls to the floor laughing


RED: So,Bob, you wanna go ahead and cancel next weeks game buddy?


THE HUB

Fez, Kelso, Leo and a guy are still playing fuss ball.


KELSO: Okay, tied game. This is it Fez, channel all of your hatred for the white man into this one last point.


FEZ: I am full of hate my brother.


GUY: Hey foreign guy, will you sign your yearbook picture?


FEZ: My what-book picture?! (he looks at it) Oh my God, it is half my face! Oh I feel the warm loving embrace of the Whitey! I forfeit. You win.


KELSO: No. No. Noo! No-one is embracing you Fez! You're brown okay! So let's kick some racist ass!


They start to play but lose 'cause Fez is still looking at his picture


FEZ: We lost? Nice game my white friends.


KELSO: YOU OWE ME MONEY! (he punches Fez in the arm)


OUTSIDE THE HUB

Jackie is waiting for Hyde


JACKIE: Hey Hyde.


HYDE: Oh no. Is the roller-disco craze over already?


JACKIE: Course not. Look Hyde, I just wanted you to know that I'm not a square cheerleader. I am on the wrong side of the law. Because I have this (she holds a bag of weed)


HYDE: Oh no, a paper bag, run! (she opens the bag and he looks inside) Jackie!


JACKIE: Oh yeah. I bought it. In the ghetto.


HYDE: Jackie, there is no ghetto here. I mean there's like that one house that needs to be painted.


JACKIE: Okay fine, I bought it from my housekeeper. Whatever.


HYDE: So what are you saying? You wanne be like a burn-out now?


JACKIE: No, no! Hyde, I just wanne be with you okay? I think you're one of the coolest, sweetest guys I've ever met.


HYDE: No you don't! (he throws away the bag)


JACKIE: Yes I do!


COP: Is there a problem here?


HYDE: No sir, officer. There's no problem at all, right Jackie?


JACKIE: There is nothing in the bag!


COP (after looking in the bag): Okay Miss. Let's go.


JACKIE: No, no, I can't go to jail! I have to cheer tomorrow!


The cop takes her by her arm


HYDE: What are you doing man? The bag is mine. Come on, cheerleader, dirtbag...


COP: Okay man (he handcuffs him)


JACKIE: Oh my God, Steven Hyde, you were right. We will never be friends. We'll
be more then friends! Because now...I love you!


HYDE (walking off): My God, will you shut up?!


JACKIE: As God is my witness, I will wait for you!


FORMAN KITCHEN

Eric is sitting down, Red, Kitty and Laurie are standing


KITTY: Well I hope you're happy! I don't think Bob will ever recover from the sight of your rear-end.


LAURIE: What rear-end?!


RED (sniggering): What I can't figure out is how you expected to run away, with your pants down around your ankles.


LAURIE: Damn, he dumb!


The phone rings, Red picks it up


RED: Hello? Steven! Where have you been? You missed the funniest damn thing!


HYDE (in the police station): Uhuh. Uhuh. Pants around the ankles? Oh that great. Look Red, I gotta talk to you about something...


RED: ....Arrested? For what? For posession of what? SON OF  A BITCH!


FORMAN BASEMENT

The gang sit around


KELSO: Hyde got arrested?! For what?


DONNA: For holding.


KELSO: For holding what?


JACKIE: For holding my heart. Because I love him.


ALL: What?!


JACKIE: It's true okay. I love Steven Hyde. And some day, he'll love me. And he'll cut off those stupid sideburns and we'll live happily ever after.


The end

Kikavu ?

Au total, 6 membres ont visionné cet épisode !

fairgirl 
15.10.2016 vers 20h

RonanBart 
05.10.2016 vers 15h

breched 
Date inconnue

Olyne 
Date inconnue

RedCherry 
Date inconnue

Steed91 
Date inconnue

Derniers commentaires

Avant de poster un commentaire, clique ici pour t'identifier.

Sois le premier à poster un commentaire sur cet épisode !

Contributeurs

Merci au rédacteur qui a contribué à la rédaction de cette fiche épisode


Teaser | Instructions détaillées | Réagir
HypnoCup

Quel est le meilleur médecin ?

Clique ici pour voter

Activité récente
Actualités

"Valentine's Day"
Ce soir à 20h55 sur NT1, vous pourrez retrouver Ashton Kutcher et Topher Grace dans le film...

Anniversaire

Anniversaire
En ce 7 février, Ashton Kutcher fête ses 39 ans. Nous lui souhaitons un joyeux anniversaire et une...

"Orange is the New Black" - Diffusion
La série "Orange is the New Black" débarque sur Numéro 23 ce soir à partir de 20h55. Pour cette...

Anniversaire

Anniversaire
Aujourd'hui 30 janvier, WIlmer Valderrama fête ses 37 ans. Nous lui souhaitons un joyeux...

Laura dans

Laura dans "The Ranch" ?
Venue au festival du film de Sundance pour faire la promotion de " The Hero", Laura Prepon a révélé...

Newsletter

Les nouveautés des séries et de notre site une fois par mois dans ta boîte mail ?

Inscris-toi maintenant

Sondage
Partenaires premium
HypnoChat

serieserie (11:17)

oh

Sonmi451 (11:20)

oui il a fait pipi à côté de la litière du coup nettoyage à 1h du mat' lol

serieserie (11:20)

ah mais c'est génial chez toi

Sonmi451 (11:22)

oui t'as vu quand c'est pas les enfants, c'est les chats lol

Sonmi451 (11:22)

tu comprends pourquoi je suis folle

serieserie (11:22)

oui

Sonmi451 (11:24)

alors que toi t'as pas d'excuses

serieserie (11:24)

mais mais mais

Sonmi451 (11:25)

mémé? ^^

Sonmi451 (11:31)

tu penseras à réclamer ta question ^^

serieserie (11:31)

quand tu veux

Sonmi451 (11:33)

ha ben je vais la chercher même si je la connais ^^

Sonmi451 (11:34)

scrubs quel est le nom de l'hôpital où travaille les personnages?

serieserie (11:34)

sacré coeur?

serieserie (11:35)

tu l'as dit sur la news de l'hypnoCup x)

Sonmi451 (11:36)

hé oui! ^^

Sonmi451 (11:36)

tu peux me dire merci!

serieserie (11:37)

^^

Sonmi451 (11:40)

demain c'est sense 8 et c'est facile

serieserie (11:40)

coool

Sonmi451 (11:45)

tu connais?

serieserie (11:46)

ouiiiii

Sonmi451 (11:46)

ha c'est une super série, je suppose?

Sonmi451 (11:47)

j'ai tellement hâte de la découvrir

serieserie (11:47)

Owiii

serieserie (11:47)

faut s'accrocher au 2/3 premiers épisodes ça peut avoir l'air bizarre mais bon

serieserie (11:47)

apres elle est trop trop bien

Sonmi451 (11:49)

non mais ça, c'est la patte des soeurs wachowski qui donnent ce côté bizarre.

Sonmi451 (11:49)

mais forcement, c'est trop bien!

poupette67 (12:07)

Bonjour, pour tous les fans de game og thrones, l'acteur Neil fingleton est mort le 25/02/2017 à l'âge de 36 ans. RIP a ce grand homme.

kimiM (14:04)

Le quartier Dark Angel fête ses 12 ans! Venez participer et célébrer avec nous cet anniversaire! #DAHypno12ans

Sonmi451 (10:48)

Venez voter aux sondages de Scrubs et urgences, sans oublier de soutenir les medecins de ces séries dans l'hypnocup!

Spyfafa (11:52)

Depuis hier, deux nouveaux designs sont à commenter sur Hypno : Samantha Who ? et My name is Earl : )

serieserie (13:16)

Le deuxième tour de garde des médecins a commencé! 128 sont rentrés chez eux mais 128 sont encore en compétition alors... qui sera le meilleur médecin?

albi2302 (23:11)

Blindspot devient l'HypnoStars du moment sur Twitter grâce a sa news sur John Wesley Shipp. Et oui, l'acteur à partager la news du quartier sur Twitter ! Bravo la team Blindspot beau boulot

juju93 (00:24)

Nouveau sondage sur The L Word : "Et si ces personnages n'avaient pas si hétéros que cela ?" A vous de nous le dire !

SeySey (09:38)

Bonjour! Les calendriers de MARS sont déjà disponible sur les quartiers Outlander & Under The Dome! Sans oublier leur sondage On vous attend

Chaudon (13:20)

Nouveau SONDAGE sur le quartier "Elementary" et il concerne l'acteur principal ! Venez voter et commenter votre choix, si vous le souhaitez !

arween (15:51)

Nouveau sondage sur Dollhouse ! Venez voter !! Merci

cinto (18:32)

Venez voir les actrices sélectionnées pour un remake de Ma sorcière Bien aimée. A vous de voter!

SeySey (11:15)

Hello! Les calendriers de MARS sont déjà disponible sur les quartiers Outlander & Under The Dome! Sans oublier leur sondage ainsi que l'animation "Citadelle Piégée" sous le dôme ^^

Chaudon (12:59)

N'hésitez pas à venir voter pour le nouveau SONDAGE du quartier "Elementary" ! Commentez votre choix si vous le souhaitez !

carina123 (14:58)

Nouveau design sur le quartier Lie to Me, il a été réalisé par Spyfafa, venez nombreux pour le commenter !

sabby (09:41)

10 quartiers ce sont unis et forment la Team Hypno-Unit 10 afin de ramener un peu de monde chez eux au travers d'une animation "l'Enigme de la Team", et d'un sondage sur chaque quartier ! Rendez-vous sur Kyle XY, Merlin, Dallas, Orphan Black, Downton Abbey, Friday Night Lights, The Closer, Empire, Baby Daddy et Army Wives On vous attend !

carina123 (18:21)

Design + Nouveau Sondage sur le quartier Lie to Me, venez nombreux !

Titepau04 (21:54)

Aucun commentaire pour le calendrier Dr House de ce mois-ci ???

arween (22:28)

Bonsoir tout le monde !

arween (22:28)

Dollhouse et The Night Shift vous propose de tous nouveaux sondage ! Passez me voir (je me sens un peu seule sur mes quartiers ^^)

makkura (14:18)

Nouveau sondage spécial séries Marvel sur Agents of Shield ! Venez élire la nouvelle série Marvel que vous attendez le plus !

pretty31 (17:04)

On vous attend sur le forum d'HypnoClap pour discuter des César 2017 !

Misty (20:27)

Nouveau sondage sur Les 4400 qui ne demande que vos votes, alors merci

SeySey (09:10)

Bonjour les Sassenachs! Une nouvelle animation "Old Or New Age" est disponible sur le quartier "Outlander"! Prenez votre destin en main

choup37 (12:59)

Hey les whovians! La photo du mois de Doctor Who attend vos votes! Venez choisir votre baiser préféré du Docteur

SeySey (16:19)

C'est encore moi ! Après la nouvelle animation sur Outlander, venez participez à celle du quartier Under The Dome! sans oublier les sondages

cinto (19:15)

Quelle actrice française verrierz-vous pour un remake?Sondage chez Ma sorcière Bien Aimée. Merci pour vos votes.

arween (00:10)

Bonsoir à tous !! Les sondages et calendriers vous attendent sur The Night Shift & Dollhouse. Merci pour vos passages !

juju93 (12:57)

Attention, dernières heures pour voter à la PDM sur The L Word ! Qui de Jennifer Beals ou de Cybille Shepherd va l'emporter ?

SeySey (15:02)

Bonjour! L'animation "Old Or New Age" vous attend sur le quartier Outlander, sans oublier de voter pour notre sondage ^^

Locksley (19:55)

Si vous n'avez pas encore voté pour le 2ème tour de l'HypnoCup, il n'est pas trop tard ! Nos docs consultent encore gratuitement et sans rdv pour ce tour 2 jusqu'à minuit !

cinto (22:12)

Sondage "Actrices françaises" chez Ma sorcière Bien aimée; n'hésitez pas à voter et commenter. Merci.

Rejoins-nous !

Ou utilise nos Apps :

Disponible sur Google Play