VOTE | 54 fans |

#215 : Au feu


Titre original: Burning Down the House
Réalisé par: David Trainer
Écrit par: Dave Schiff
Guests: Amy Adams (Kat Peterson) et Paul Connor (Timmy)
Date de diffusion: 7 février 2000

Jackie organise un diner qui tourne mal à cause de Kelso. Et Red est étonné quand il découvre que Bob porte une perruque.

Plus de détails

Sous-sol des Forman

Éric, Donna, Kelso et Fez regardent une émission idiote à la télé. Ils rigolent et parlent fort. Hyde sort de sa « chambre » et leur demande faire moins de bruit. Il a du rouge à lèvres sur le menton alors les autres veulent savoir avec qui il est. Lorsqu'il leur dit qu'il est avec Kat Peterson, la fille la plus populaire du lycée, ses amis refusent de le croire alors il rebrousse chemin.

Jackie fait son entrée et vient donner en main propre une invitation pour elle et Éric à une soirée « smart » qu'elle organise le lendemain. Fez se demande où est passé son invitation et Jackie lui fait comprendre que ni lui, ni Hyde ne sont conviés. Kelso attend qu'elle soit partie pour affirmer le contraire alors Jackie se fâche et le traîne dehors. Éric ne veut pas aller à cette soirée et propose à Donna de lui donner 100$ si elle s'y rend sans lui. Hors, sa petite amie sait très bien qu'il n'a pas d'argent. Fez les laisse à son tour et court se préparer. Hyde apparaît alors avec Kat Peterson, Donna et Eric sont sans voix.

Cuisine des Forman

Kitty demande à Red d'aller chercher un plat qu'elle a prêté à Midge, elle en a justement besoin pour préparer le repas du soir, car Midge et Bob viennent passer la soirée chez eux pour jouer au Scrabble. Red n'est pas ravi mais Kitty lui rappelle qu'ils sont leurs seuls amis depuis qu'il a fait pleurer les autres.

Allée des Forman

Jackie se confie à Donna, elle est impatiente d'organiser sa soirée et imagine Kelso en vrai chevalier servant. Elle se voit alors avec lui, Donna et Éric, tous habillés en vêtements chic pendant que Fez fait le service. Donna préfère ne rien dire pour ne pas décevoir une fois de plus son amie sur l'idée qu'elle se fait de Kelso.

Cuisine des Pinciotti

Red frappe et entre car personne ne répond. Il aperçoit le plat sur le plan de travail et le saisit. Il s'apprête à partir lorsque Bob lève la tête de l'évier et apparaît sans cheveux. Il remet prestement son postiche. Red, bouche bée, quitte la pièce.

Salon des Burkhart

La soirée bat son plein et le moins qu'on puisse dire, c'est que tout le monde s'ennuie. Kelso massacre un air au piano et Jackie n'en peut plus de l'écouter. On sonne à la porte, Jackie se précipite pour aller ouvrir et se retrouve nez-à-nez avec Hyde et Fez. Elle est furieuse après Michaël et sa colère augmente quand d'autre personnes suivent. Elle lui rappelle qu'elle souhaitait une petite soirée très chic. Kelso lui fait remarquer que le nombre de personnes ne va pas empêcher la soirée d'être classe mais c'est sans compter sur un jeune homme, Timmy, enlève son pantalon et se met à danser.

Cuisine des Forman

Red raconte à Kitty ce qu'il a vu, sa femme a bien du mal à croire qu'il n'ait plus de cheveux du tout. Elle demande alors à son mari de dessiner sa tête sur une ardoise et voit le désastre de ses propres yeux.

Salon de Burkhart

Éric fait tout pour se tenir tranquille et fustige Donna qui n'a pas mis de sous-verre sous sa bouteille de bière avant de la poser sur le piano. Donna se moque de lui et lui rappelle qu'il n'est pas chez lui et n'aura donc pas d'ennuis. Éric envoie alors valser le sous-verre.

Kat Peterson arrive avec une bande de copines et ignore copieusement Hyde, venu la saluer. Le jeune homme ne comprend rien et Fez se moque de lui, pensant toujours que son ami a menti. Jackie hurle encore une fois après Kelso car il a donné les verres en cristal aux jeunes pour qu'ils boivent. Kelso se défend, il a voulu donner un côté classe à la soirée. Furieuse, Jackie lui écrase le pied et s'en va.

Chambre de Jackie

Jackie pleure dans sa chambre, Donna la rejoint. Les deux jeunes femmes parlent de Kelso : Donna essaie de faire comprendre à Jackie qu'elle doit arrêter de se faire des fausses idées sur lui mais Jackie ne veut rien entendre, persuadée que Kelso est l'homme idéal. Elles sont interrompues par Timmy, qui cuve sur le lit de Jackie.

Cuisine des Forman

Les quatre adultes jouent au Scrabble dans un silence gêné. On peut voir les mots de chacun : Red a « calvitie », Kitty a un « mauvais paillasson » et Bob a « Tuez-moi ». Comme à son habitude, Midge ne se rend compte de rien et croit même qu'elle n'a aucun mot alors qu'elle a un parfait « zygotes ».

Salon des Burkhart

Les garçons boivent du whisky et fument le cigare. Hyde ne comprend toujours pas l'attitude de Kat tandis que Fez continue de se moquer de lui. Eric, passablement éméché, les rejoint et gigote. Il fait tomber l'alcool de son verre dans un bidon. Kelso est perdu, il n'a pas compris pourquoi Jackie lui en veut. C'est Fez, comme toujours, qui finit par lui expliquer ce qu'elle attendait de lui. Hyde mentionne au passage qu'il avait compris aussi mais s'amuse de voir Jackie s'énerver. Kelso est sincèrement désolée d'avoir fait de la peine à Jackie. Il croyait réellement lui faire plaisir. Pour tout réparer, il décide de virer tout le monde mais Éric l'en empêche. Kelso n'est pas content, il réalise qu'il doit penser plus aux désirs de sa petite amie et promet de changer. Pendant son petit discours, il fait tomber son cigare dans le même bidon où Éric a laissé tomber le whisy. Un feu se déclenche que Kelso tente d'arrêter avec les verres d'alcool de ses amis.

Dans le couloir, Donna et Jackie se disputent. Cette dernière sait que Kelso a réalisé qu'il a fait une erreur et se racheter. Les deux jeunes filles entrent dans la pièce et voient Kelso tenter d'éteindre le feu avec un coussin.

Cuisine des Forman

Midge se réjouit d'avoir pu former le mot « assis » pour la seconde fois. Red n'arrive pas à se débarrasser de sa gêne et Bob finit par admette qu'il porte un toupet. Kitty essaie de le mettre à l'aise en affirmant qu'en porter un lui faciliterait la vie parfois mais Red trouve cette idée complètement ridicule et ne comprend pas que son ami puisse user d'un tel stratagème. Bob a tout simplement honte de sa tête et n'a pas le courage d'assumer sa calvitie. Cependant, il admet qu'il pourrait essayer et enlève sa perruque. Kitty se met à pouffer, ce qui fait rire tout le monde. Red reconnaît alors qu'il a eu tort et encourage Bob à remettre sa perruque, ce qu'il fait.

Salon des Burkhart

Éric est complètement ivre et chante une sérénade à Donna, Timmy l'accompagne au piano. Cette fois-ci, Donna trouve qu'il se détend trop et qu'il devrait arrêter. Mais le jeune homme ne s'arrête pas pour autant, ce qui agace sa petite amie.

Maintenant que ses copines sont parties, Kate vient voir Hyde. Contre toute attente, il la suit. Fez n'en croit pas ses yeux.

Kelso essaie de réparer les dégâts qu'il a causé et s'excuse auprès de Jackie. Pour une fois, Fez lui apporte son soutien et montre à Jackie qu'il est censé. Mais la jeune fille doit réfléchir. Kelso est peiné et n'ose pas le montrer.

Plus tard, Éric et Kelso discutent sur le canapé. Ils sont plutôt satisfaits de leur soirée. Plus loin, Jackie et Donna font la même chose et ne font pas tout à fait les mêmes conclusions.

Après que tout le monde soit parti, Timmy revient et cherche frénétiquement son pantalon. Jackie lui écrase le pied et le tire vers la sortie.

Forman Basement

(Eric, Donna, Kelso, and Fez are watching “What’s Happening” on TV)
ERIC: Oh Rerun’s not smart. FEZ: What’s Happening? I’ll tell you what’s happening—hilarity.
KELSO: Yeah no kidding. (imitating someone on the show) “Hey Hey Hey!” That’s just funny man.
(Hyde exits his room)
HYDE: Hey, hey can you guys keep it down a bit please?
DONNA: Hyde there’s lipstick on your chin.
FEZ: Hyde, why are you putting lipstick on your chin? It’s for your lips.
ERIC: Hey, maybe he’s got a girl back there. So Hyde, who’s the lucky lady?
HYDE: I never kiss and tell. It’s Kat Peterson.
DONNA: Yeah right, you’re in your bedroom with the most popular girl in school.
FEZ: Yeah, what happened to Farrah Fawcett? Did her car break down?
HYDE: Look, just keep it down alright? You’re killing the mood. (Goes back to his room)
FEZ: Hyde there’s no mood because there’s no one back there.
(Jackie enters and kisses Kelso on the cheek)
JACKIE: Hey Michael. Ok so we’re all set for our big dinner party!
KELSO: (unenthusiastically) Oh yea, the big dinner party.
JACKIE: (as she hands an invitation to Donna) So here…
DONNA: (reading the invitation) “You and a guest are cordially invited for an evening of cocktails, dinner, and TV.”
JACKIE: The attire is semi-formal-casual.
FEZ: Ah, finally I can wear my tuxedo T-shirt.
JACKIE: Uh sorry Fez, I forgot to invite you and Hyde.
FEZ: Oh, but it’s never too late.
JACKIE: Ok bye! (Jackie leaves)
KELSO: Don’t worry Fez, I’m sure you and Hyde can come.
(Jackie reenters)
JACKIE: No Michael, they can’t.
KELSO: Ok, I get it. They can’t come. (He grins at Fez)
JACKIE: Come with me. (She drags him out by the ear) Nooo!!
ERIC: Ok, I’ll give you a hundred bucks if you don’t make me go to this party.
DONNA: Show me the hundred.
ERIC: Damn!!
FEZ: Well, the party’s tomorrow night so I better go home and start putting on cologne now. (Fez leaves)
(Hyde and Kat Peterson emerge from Hyde’s room)
KAT: So, that was fun.
HYDE: No, Disneyland is fun, that was nasty.
(They kiss and she leaves)
DONNA: Oh my god Hyde, Kat Peterson, nice.
HYDE: Yup, she’s slumin’ it, I’m lovin’ it.


Opening Credits

Forman Kitchen

KITTY: Honey, would you go to Bob and Midge’s and get my casserole dish? I’m making Tuna Surprise tonight.
RED: Well now that I know, you’ve ruined the surprise. (They both start laughing)
KITTY: It’s for Scrabble night. Bob and Midge love Tuna Surprise.
RED: Yeah, but I don’t love Bob and Midge.
KITTY: Well Red I have to keep inviting them over, they keep inviting us.
RED: That’s because you keep inviting them. Somebody’s got to break the chain or it’ll go on forever.
KITTY: Red, they’re the only friends we have since you made Phyllis cry.
RED: I didn’t say anything about Phyllis’ weight that the whole room didn’t already know.

Forman Back Porch

JACKIE: Donna, I’m going to have dinner parties all the time when I’m Mrs. Michael Kelso, Esquire. Just think about it.
DONNA: Do it have to?
JACKIE: Oh shhh…..

Jackie’s Dinner Party Fantasy

(Everyone is dressed elegantly as Jackie, Eric and Donna gather around the piano to listen to Kelso, who is playing and singing)
KELSO: (singing) “So there’s sprinkled moon dust in your hair and golden starlight and your eyes are blue…”
JACKIE: (singing) They’re brown.
KELSO: (singing) I know.
(Everyone laughs pompously)
ERIC: (holding a pipe) Oh Kelso, you little so and so. I’d nary a notion of your songbird ways, having thought you merely a captain of industry and a king among men.
KELSO: (holds a monocle to his eye) Eric, cease your fawning and let us discuss the fox hunt. But first, I crave a French pastry, where’s the help? (He claps his hands)
(Fez enters in a butler uniform)
FEZ: Apologies good sire, I was in the stables brushing the horses, secretly entertaining the notion of a sensual tryst with a lady.
(Everyone laughs pompously)
ERIC: Top drawer! Top drawer!

Fade to Forman Porch

JACKIE: (Laughing pompously) Top drawer, top drawer…..

Pinciotti Kitchen

(Red enters)
RED: Hello?? (He takes the casserole dish and notices Bob with his head in the sink) Oh, hey Bob.
(Bob turns around and is bald except for some hair around the sides. He sees Red, immediately puts his head back in the sink, and puts on his toupee. The toupee isn’t put on correctly)
BOB: Oh, hi Red.
(Red, open mouthed and bewildered, takes the casserole dish and exits)

Jackie’s Living Room

(Eric looks bored as Kelso plays “Chopsticks” on the piano. Kelso keeps messing up the song. Jackie walks over to the piano)
JACKIE: (hissing in a low tone) Stop it!
ERIC: You know what might make this party a little more fun? Sweet death.
(There’s a knock on the door. Jackie goes to open it. It’s Hyde and Fez. Fez is wearing his tuxedo T-shirt)
JACKIE: Hyde! Fez! MICHAEL!!
KELSO: Oh good, it’s Hyde, Fez, and Michael.
HYDE: Hello fellas, what’s to eat?
FEZ: Are these melon balls for anyone?
JACKIE: Why are they here?
KELSO: I invited them because you’re always discussing manners and I wanted to be mannerly.
HYDE: He’s mannerly.
(People start streaming into Jackie’s house)
KELSO: Hey Chuck! Oh no, Chuck’s here.
JACKIE: Why? Why Michael? Why would invite all these people? How could you do this?
KELSO: Well, I was thinking that if a party with 10 people was fun, then a party with 30 people would be twice as much fun.
JACKIE: Michael, I didn’t want twice as much fun, I wanted a small, classy party.
KELSO: Jackie, just because there’s a couple more people doesn’t mean it can’t still be classy.
TIMMY: Hey everybody, I’m taking off my pants!! (He pulls down his pants and starts dancing around)

Forman Kitchen

KITTY: No hair?
RED: None…well, a little.
KITTY: Well what are we talking about here Red? Is it Ed Asner bald or Charlie Brown bald?
RED: Geez Kitty, I don’t know. I barely looked.
KITTY: Ok I need a visual aid. (She goes and gets “Wooly Willy” a magnetic sketch pad)
RED: It was so uncomfortable. I mean, a toupee is a pretty big lie, Kitty.
KITTY: Ok here, show me on Wooly Willy. (Red starts sketching) Uh huh, ok, uh huh (Red shakes the board so all the hair falls of Wooly Willy, this is what he shows her as the final product)
KITTY: (astonished) Really??

Jackie’s Living Room

(The party is in full swing with kid’s dancing all over the place.)
(Donna puts her glass on the piano without a coaster)
ERIC: (picking up her glass and putting it on a coaster) Hey, hey, would it kill you to use a coaster? Bunch of wild hooligans here.
DONNA: Oh, sorry Red.
ERIC: Well, you know, it was gonna leave a ring.
DONNA: That’s so true Kitty. Eric, look this isn’t your house. You aren’t going to get in trouble for any of this so loosen up.
ERIC: Yeah, I guess I could do that. (he moves the glass from the coaster) Oh my god, it’s like I’m seeing colors I’ve never seen before.
(Kat Peterson enters with her friends)
HYDE: Hey Kat, want a beer?
KAT: No…thanks (gives her friends a look like she can’t believe Hyde would be talking to her and starts to laugh)
HYDE: She just blew me off man? Do you believe that?
FEZ: Yes I do. I really, really do.
(Jackie enters)
JACKIE: Michael, are they drinking out of my parent’s crystal?
KELSO: Yeah Jackie, they were trying to drink straight from the bottle and I said ‘No, no, use the crystal, cause it’s classy.’
JACKIE: Michael I’m going to go upstairs and feel sorry for myself and you, you are gonna fix this.
KELSO: Fix it? Jackie, you’re having the party of the year here.
(Jackie stomps on his foot and leaves)
KELSO: (screaming in pain) Damn, I do not get women!
FEZ: Yes, neither does Hyde, right Hyde? (laughs)

Jackie’s Bedroom

(Jackie’s sitting on her bed, upset and crying. There’s a knock at the door and Donna enters)
DONNA: You ok?
JACKIE: Donna please, I really don’t want to talk about Michael. Ok, so what is your honest opinion about Michael?
DONNA: Umm, by honest you mean…
JACKIE: Donna, please learn to listen.
DONNA: Ok fine, honestly, you have certain expectations of Kelso that may not be entirely realistic. You want him to be sophisticated and smart, but actually he’s unsophisticated and unsmart.
(Jackie gasps in horror and disbelief)
RANDOM GUY: (rising up behind Jackie and Donna) Hey you guys are really bringing down the make out room.

Forman Kitchen

(Red, Kitty, Bob, and Midge play Scrabble in uncomfortable silence, as the screen flashes to everyone’s letters)
Red’s letters spell B-A-L-D-I-N-G
(Red and Kitty keep glancing at Bob’s head)
Kitty’s letters spell A-B-A-D-R-U-G
(Kitty takes a large gulp of wine)
Bob’s letters spell S-H-O-O-T-M-E
MIDGE: Well, I’m gonna have to pass, I’ve got nothing. (Midge’s letters are Z-Y-G-O-T-E-S)

Jackie’s Living Room

HYDE: Would you look at her Fez, acting like she’s hot stuff? So she’s really good looking and everyone likes her, I’m real impressed.
FEZ: Yeah, I know how it is. You think you know somebody, but then it turns out he lied about making out with Kat Peterson.
ERIC: (he’s clearly loosened up and had some drinks) Hyde! Fez! What is this a funeral? Why aren’t you guys getting down?
FEZ: Well my friend, Hyde is way too lovesick to get down.
HYDE: Love? I don’t love her man. I just think we should be having sex and all because she’d enjoy it.
ERIC: Hyde, I’m not a doctor, but I play one on TV. (He starts laughing and can’t continue his sentence) But seriously Hyde, this is a party, so loosen up… (As he says this, he spills most of his drink into the trashcan) Like me, whoopsie daisy!
KELSO: Man, I wish Jackie would loosen up. She’s throwing a great party down here and she’s missing it.
FEZ: Kelso you don’t get it, huh? This party meant the world to Jackie and you crapped on it.
HYDE: Alright, ease up on Kelso, huh?
KELSO: Thanks Hyde.
HYDE: Yeah, so you did something horrible, but it’s Jackie, so who cares?
KELSO: No wait, what are you saying?
HYDE: I’m saying you burned her man, royally. Nice job.
KELSO: But no, man, I didn’t want to burn her. I invited all these people to her party so it would be fun, to make it good.
FEZ: She didn’t want a good party, she wanted her party.
KELSO: You know what? You’re right Fez. Alright, this party’s over. Everybody out!
ERIC: No, Kelso, what are you saying man? Think!
KELSO: You know what guys? For the first time in my life, I think I am thinking. (He throws his cigar in the trashcan) You know I’m in danger of ruining the greatest thing that’s ever happened to me and I am not going to let that happen.
(Everyone but Kelso looks to see the trashcan erupting into flames)
HYDE: Kelso…
KELSO: Do not interrupt me, this is important! From now on, I’m going to put Jackie’s needs first and she’s going to be so proud of me!
(Hyde points to the trashcan and Kelso finally see the fire)
KELSO: Whoa! (He dumps more alcohol on the fire in an attempt to put it out, the fire gets even bigger) WHOA MAN, THIS IS A RAGER! Give me your brandies. (He keeps dumping alcohol on the flames) WHOA! WHOA! WHOA!
(Jackie and Donna walk down her hallway, toward the party)
JACKIE: God, how dare you say that about me and Michael!?
DONNA: Jackie, you wanted my honest opinion.
JACKIE: Your honest opinion that we’re great together. Look, you were wrong about Michael. He knows he made a mistake and he’s going to make it up to me. You wait and see.
(Flash back to Jackie’s living room. “Disco Inferno” plays are smoke fills the room and Kelso tries to put out the fire with a pillow. Jackie and Donna enter)
KELSO: Uh Jackie, where’s the fire extinguisher? (He starts blowing on the fire)

Forman Kitchen

MIDGE: S-I-T. That’s “sit.”
KITTY: Oh my, yes it is…again.
BOB: Yeah, Midge has got quite a lead.
MIDGE: Your turn Red.
RED: Ok fine. “Cue ball” (He looks at Bob) I’m sorry Bob, I uh….
BOB: Sorry? Why apologize to me? I like billiards. Billiards are fun. Ok, so you all know.
MIDGE: I don’t know anything.
BOB: I wear a toupee.
MIDGE: Bob! If you tell them, they’ll know!
BOB: I wear a rug, so what?
(uncomfortable silence)
KITTY: You know…..I wish I had a toupee. You know, because you know, the way my hair is sometimes.
RED: Look Bob, being isn’t something a man has to hide from. A toupee is just silly.
MIDGE: I keep telling him that if he grew as much hair on his head as he does on his back, he’d have a full head of hair!
BOB: I know it’s silly, I guess I’m vain. Every morning I wake up wishing I had the courage to walk around looking like you. (Red looks slightly insulted) But I don’t, Red. I don’t. I guess that makes me a bad person.
RED: Look Bob, I didn’t mean to make you….
BOB: No, no, you know what? You’re right Red, you’re right. Maybe it’s time I stop living the lie. (He takes off his toupee and puts it on the table)
KITTY: (She tries to hold in her laughter and makes strange noises) Sinuses.
(Everyone but Bob starts laughing)
RED: Alright, alright. I was wrong, you need the toupee. Put it back on.
(Bob puts his toupee on as everyone looks on and laughs)

Jackie’s Living Room

(Most everyone is gone. Eric lies on the piano as Timmy plays for him)
ERIC: (singing and using a trophy as a microphone) ‘Hey, hey Donna, I wanna sing to you, hey hey hey Donna, no one else will ever do, I’ve waited so long for (voice cracks) school to be through, Donna, Donna, I love you (in a high pitched voice) hey hey Donna!!”
DONNA: Eric, get down off there right now!
ERIC: What’s the problem Donna?
TIMMY: Yeah, what’s the problem Donna?
DONNA: Timmy, go get your pants on or I’ll beat the crap out of you! (Timmy runs out of the room) Eric, remember when I told you to loosen up?
ERIC: Oh yeah baby.
DONNA: (she’s grabs the trophy from him) Well, tighten up baby. When the house is on fire, the party’s over.
ERIC: Well, hey, this was your idea.
DONNA: Eric, I told you to loosen up, not act like a dink.
ERIC: Well I’m new at this (he grabs the trophy back) so sue me.
(He starts singing)
Sue, sue, sue me!! Sue me Donna!
DONNA: Eric!
(Kat Peterson and her friends walk down the hall. Hyde and Fez are talking in the doorway. Kat’s friends leave.)
KAT: Hello Steven.
HYDE: Oh, I see how this is gonna be. So when you’re with your little clique, you’re too good for me.
KAT: Right, but they’re gone now, so….hi.
HYDE: You know, for a rich girl, you’re kind of skanky. Come on, let me show you the garage. (They leave together)
FEZ: (yelling after them) That proves nothing! Son of a bitch.
(Kelso picks feathers up off the floor of Jackie’s living room. Jackie enters, sees Kelso, and turns to leave.)
KELSO: Wait Jackie, I owe you an apology. I just wanted to help tonight and I guess I blew it. I’m sorry.
JACKIE: Yeah, lately you’ve been sorry a lot Michael.
KELSO: Yeah, but this time I mean it.
FEZ: Actually, he does. He felt very bad and said tender words about you and then, he set your house on fire. See he loves you, but he’s just, he’s just stupid.
KELSO: Thank you Fez.
FEZ: Sure.
KELSO: Jackie, I do love you and I’ll do whatever it takes to make you happy with me.
JACKIE: Yeah, well I’m beginning to think that you’re never going to make me happy.
KELSO: What are you saying?
JACKIE: I’m saying I have a lot of thinking to do. (She leaves)
KELSO: Whoo, dodged a bullet there, huh Fez?
(Fez plays an ominous tune on the piano and shakes his head at Kelso)

Jackie’s Living Room

(Eric and Kelso sit on the couch. Eric’s shirt is open.)
KELSO: Nothing good came out of this night, although I did find out that brandy’s flammable.
ERIC: Yeah, that’s worth knowing. Oh and uh, gasoline for future reference.
(The screen splits in half, with a shot of Jackie and Donna in Jackie’s bedroom)
KELSO: I just don’t get chicks, man.
JACKIE: God Donna, men are stupid.
(Jackie and Kelso say the following lines at the same time)
JACKIE: How can they not know what we want? I think they know what we want, but they just won’t give it to us. You know?
KELSO: They want you to give them what they want, but you can’t know what they want because they won’t tell you. You know?
DONNA: It’s so simple.
ERIC: Yeah, it’s confusing, huh?
DONNA: Oh my god, the most horrifying moment, Eric sang to me.
ERIC: Hey, I sang to Donna. Yeah, she kinda melted. I mean, she called me a dink, but I don’t think she meant it.
DONNA: Eric was such a dink tonight. And I mean it.
JACKIE: Totally.
KELSO: Totally.

THE END

Kikavu ?

Au total, 6 membres ont visionné cet épisode !

fairgirl 
15.10.2016 vers 20h

RonanBart 
05.10.2016 vers 15h

breched 
Date inconnue

Olyne 
Date inconnue

RedCherry 
Date inconnue

Steed91 
Date inconnue

Derniers commentaires

Avant de poster un commentaire, clique ici pour t'identifier.

Sois le premier à poster un commentaire sur cet épisode !

Contributeurs

Merci au rédacteur qui a contribué à la rédaction de cette fiche épisode

Activité récente
Actualités
Sorties de Topher

Sorties de Topher
Topher Grace a assisté au gala anniversaire de "Art of Elysium" le 7 janvier puis le lendemain, il...

"Happy New Year"
Ce soir à 20h55 sur HD1, vous pourrez retrouver Ashton Kutcher dans le film "Happy New Year". Il...

Carnet Rose

Carnet Rose
Mila Kunis et Ashton Kutcher sont parents pour la seconde fois. En effet, le petit Dimitri a pointé...

"Sexe entre amis"
Ce soir à 23h00 sur TF1, vous pourrez retrouver Mila Kunis dans le film "Sexe entre amis". Elle...

Sortie AS : Katey Sagal

Sortie AS : Katey Sagal
Le 14 Novembre 2016, Katey Sagal a assisté au The Open Road with Men's Fitness host the premiere of...

Newsletter

Les nouveautés des séries et de notre site une fois par mois dans ta boîte mail ?

Inscris-toi maintenant

Sondage
Partenaires premium
HypnoChat

serieserie (15:57)

pourquio tu prends pas n logement plus pres?

leptitange (15:57)

Pas question d'arreter les cours, j'veux devenir avocate

CastleBeck (15:58)

Une heure, ça donne le temps d'étudier dans le train.
Et t'inquiète, je disais ça pour rigoler, je ne le pensais nullement, pour l'arrêt des cours.

leptitange (16:00)

en vrai j'habite à 40minutes en train s' il ne s' arrête pas

leptitange (16:01)

le temps passe super vite quand jai de quoi m'occuper, j'ai même failli louper mon arrêt une fois

serieserie (16:01)

ça fait loin quand meme moi je suis en cours a 1h de train (45 minutes si il s'arrete pas) mais j'ai un logement c'est beaucoupl plus confortable

CastleBeck (16:02)

Question hors-sujet, concernant les niveaux scolaires français... Avant le CP, c'est GS ou je fais erreur?

serieserie (16:02)

avant le cp c'est bien la GS

CastleBeck (16:03)

Merci Mon tableau de comparaison de niveau commence à CP et bon, CP et après, je les connais par coeur.

serieserie (16:03)

ahah

CastleBeck (16:04)

Quand j'étais à l'Univ j'avais le choix entre 45 minutes de marche ou 30 minutes de marche et 15 de bus...

leptitange (16:04)

avnt le cp y'a petite section moyenne section et grande section

leptitange (16:04)

Ça me rappelle des souvenirs lointain ta question hs

serieserie (16:04)

j'avais 15/20 minutes de bus a partir de mon logement mais on était plusieurs donc c'était cool

CastleBeck (16:05)

N'empêche que vous avez des noms de niveaux complexe...

leptitange (16:05)

J'ai juste le train sinon la gare est juste à côté de la fac

serieserie (16:05)

oui non mais ça x) et puis on décompte les années après

CastleBeck (16:06)

Oui, 15-20 minutes c'est bien.
Et pratique la are à côté de la fac

leptitange (16:06)

Castlebeck tu es quebequois ?

CastleBeck (16:07)

Yep. Québécoise, avec un C
A, oui, le décompte a un avantage : la 6e c'est pareil d'un côté à l'Autre de l'océan

leptitange (16:07)

C'est trop pratique surtout qu'il ya pas mal d etudiants qui le prennent

serieserie (16:07)

ahah oui c'est vrai c'est pareil pour la 6eme ^^

leptitange (16:08)

je sais pas pourquoi j'ai mis un Qu a la place du C, sûrement la fatigue

CastleBeck (16:09)

C'est une erreur que je vois fréquemment, le "Québéquois", mais je ne t'en voudrai pas pour ça

leptitange (16:12)

je ne me suis pas relu aussi

CastleBeck (16:15)

J'ai cette mauvaise manie aussi

serieserie (16:16)

on l'a tou(te)s

leptitange (16:18)

roh, je dois vous laisser j'ai que 5% de batterie (si decendu trop vite) jvous souhaite bonne soirée et à plus tard peut être

serieserie (16:18)

a plus tard!

CastleBeck (16:18)

Bonne soirée à toi également

emeline53 (20:52)

The Fosters lance ses animations pour la Saint Valentin !! Venez faire un tour

Spyfafa (11:56)

Nouveaux designs sur les quartiers Dexter et 24h chrono (ainsi que le retour de la NL, abonnez-vous !). N'hésitez pas à les commenter !

mnoandco (12:47)

Coucou, petit rappel pour le concours carte de vœux sur le quartier Ma Sorcière Bien Aimée, quelques participations supplémentaires seraient géniales! Vous pouvez poster vos créations jusqu'au 20 janvier ce qui vous laisse encore plusieurs jour participer.

Sonmi451 (09:47)

Passez dans préférence pour voter aux différents thèmes, merci.

Spyfafa (16:31)

À chaque jour, son design. Nouveau design sur Grey's Anatomy, Dexter et 24 !

serieserie (16:47)

Une petite semaine avant l'HypnoGame Grey's Anatomy!! N'oubliez pas de vous inscrire avant la date limite!!

sabby (18:50)

Les trailers de vos séries préférées et des nouveautés qui seront diffusés en janvier, sont arrivés sur la chaine youtube de la citadelle. Bon visionnage

Xanaphia (19:20)

Venez donc commenter les calendriers de janviers de The Blacklist, Musketeers, Merlin, essayer de deviner qui se cache dernière l'hypnolisté (Blacklist) et voter pour le sondage de The Blacklist Merci et bonne soirée !

elyxir (17:31)

Bonjour ! Rendez-vous sur le quartier The Glades où je vous attends avec impatience pour le Focus Sur Beaucoup de choses sont à faire sur le quartier !

serieserie (18:10)

Nouvelle animation sur Lucifer! Serrez vous plutôt ou plutôt ??

carina123 (18:46)

Nouveaux calendrier et sondage sur le quartier, venez nombreux !

Titepau04 (18:54)

Carina, sur quel quartier???

Phoebus (20:38)

Bonsoir, Nouveau sondage sur les quartier de Homeland (sondage ne spoilant rien de la série donc ouvert pour tous) et de Sense8. Nous vous attendons nombreux

kystis (07:02)

Bonjour, nouveau sondage sur Dawson, tout le monde peut y participer !!

serieserie (10:22)

Venez participer à la nouvelle animation de Lucifer: pas besoin de connaître la série mais fou rire garanti

Titepau04 (10:50)

Si vous voulez passer des soirées de folies, venez vous inscrire aux hypnogames !!! Grey's Anatomy et NCIS Los Angeles!!!

carina123 (14:51)

Calendriers et Sondages sur les quartiers Jéricho et Lie to Me, venez nombreux !!

sabby (19:11)

Lucifer et Gotham sont de retour ce soir ! Leur vidéo promo ont été ajouté à la chaine youtube de la citadelle Bon visionnage !

Margauxd (21:14)

Bonjour à tous !
Quiz sur la première saison de Blindspot sur le quartier.
Venez sauvez la terre sur The Last Ship d'un virus mortel.
Les premiers Awards de New York Unité Spéciale sont sur le quartier.
N'hésitez pas à participer ou à voter

emeline53 (21:41)

Pas encore de participant pour les différentes animations de la St Valentin sur The Fosters ! Des intéressés ?

Sonmi451 (10:03)

Merci de voter les thèmes dans préférence histoire qu'on avance un peu. ^^

natas (18:44)

Bonjour à tous, Sur Grimm nouveau sondage sur les premiers épisode de la saison 6 ! (avec spoilers) venez voter et commenter si vous avez vu les épisodes !!

leila36 (21:00)

Venez voter dans les préférences svp !

Sevnol (12:21)

Nouveau sondage sur le quartier de CSI NY ! N'hésitez pas à venir voter Merci d'avance

emeline53 (12:53)

Un nouveau sondage est en ligne sur UnReal !

Chaudon (15:05)

Si vous n'avez pas encore vu le nouveau calendrier du quartier "Elementary" ainsi que son design, n'hésitez pas à venir donner votre avis !

Profilage (15:51)

Le quartier Esprits Criminels vous propose un nouveau sondage, un petit vote serait bien sympathique, merci !

Locksley (17:10)

La NL du quartier 24 reprend du service et sera envoyée dans les 24h chrono. Pensez à vous abonner si vous voulez la recevoir !

elyxir (19:04)

Je vous attend avec impatience sur the glades pour participer au focus ! Allez hop on s'inscrit pour participer !!

cinto (19:48)

Si vous connaissez Brian Kinney (Queer As folk), n'hésitez pas à la soutenir dans le sondage "Bad Boys" chez Dr House. Et son titre ne serait pas usurpé...mais quel charme!

Rejoins-nous !

Ou utilise nos Apps :

Disponible sur Google Play